فروش رزین اپوکسی شفاف - سیلیکون قالب گیری -پلی استر- وینیل استر - فوم پلی یورتان

ارائه انواع رزین های اپوکسی و مواد فایبرگلاس - انواع رزین وینیل استر و پلی استر - سیلیکون قالب گیری - رزین آب بندی استخر

فروش رزین اپوکسی شفاف - سیلیکون قالب گیری -پلی استر- وینیل استر - فوم پلی یورتان

ارائه انواع رزین های اپوکسی و مواد فایبرگلاس - انواع رزین وینیل استر و پلی استر - سیلیکون قالب گیری - رزین آب بندی استخر

فروش رزین اپوکسی شفاف - سیلیکون قالب گیری -پلی استر- وینیل استر - فوم پلی یورتان

شرکت همارا صنعت منفرد افتخار دارد در راستای خدمت به مشتاقان مقوله رزین های اپوکسی و فایبرگلاس و سایر رزین های صنعتی از جمله رزین وینیل استر و ساختمانی و هنری سبد کاملی از مجموعه این مواد را به حضور تقدیم نماید .
04132846949
تلگرام و واتساپ 09147376247 پس از تایم اداری

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رنگ استخری اپوکسی 

رنگ استخری اپوکسی را میتوان بعنوان براق ترین رنگ استخری دانست . رزین اپوکسی هنگامی که با هاردنر ترکیب میشود و عملیات پخت آن تکمیل میگردد تبدیل به سطحی صاف و براق میشود که ظاهر بسیار زیبایی در استخر نمایان میگردد . 

 

 

رنگ استخری اپوکسی دارای یک رزین اصلی و یک هاردنر می‌باشد که با درصد اختلاط مناسب و متناسبی با هم مخلوط می گردند . از ترکیب این رزین و هاردنر موادی حاصل می شود که در عرض حدود سه ساعت کاملا خشک می شود . باید دقت نمود که رنگ استخری اپوکسی یکی از رنگ‌هایی است که بسیار سریع خشک می شود و زمانبندی در هنگام اجرای آن و مخصوصاً اختلاط مواد آن با همدیگر بسیار مورد توجه می باشد . یکی دیگر از قابلیت های رنگ استخری پروکسی عدم جذب خزه و جلبک است . انواع مختلفی از رنگ استخری ضد جلبک در بازار مصرف وجود دارد ولی هیچ کدام به اندازه رنگ استخری اپوکسی در مقابل جلبک ها مقاومت نمی نماید . مقاومت بالای رنگ استخری اپوکسی در برابر آب شور و املاح دار و همچنین مواد قلیایی استخر هایی که با آب چاه قلیایی پر می شوند حائز اهمیت است و به هیچ عنوان خورندگی و پوسته شدن ایجاد نمی گردد . با هر یک کیلو رنگ استخری بوکسی میتوان حدود سه الی چهار متر مربع را کاملاً پوشش داد و در صورتی که میزان مصرف مقداری بالاتر  در نظر گرفته شود می توان از آن به عنوان مواد آب بندی استخر استفاده نمود . رنگ استخری اپوکسی در نهایت یک سطح براق و شیشه ای را روی سطح کار ایجاد می نماید . این براقیت در هنگام نورپردازی استخر توسط چراغ های استخری بسیار چشم نواز می باشد . شستشوی رنگ استخری اپوکسی بسیار آسان است و می توان با انواع مواد شوینده نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمود . اجرای رنگ استخری اپوکسی نیاز به تخصص خاصی ندارد و توسط نقاشان و حتی مصرف کننده قابل اجرا می باشد .
 کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت رنگ استخری اپوکسی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

 

  • ۰
  • ۰

این سوال که رزین اپوکسی را از کجا بخریم یکی از مشغله های فکری فردی است که برای اولین بار میخواهد با رزین اپوکسی کار کند . عدم داشتن اطلاعات کافی و نداشتن تجربه کار با رزین اپوکسی و همچنین عدم اطلاع از اینکه رزین اپوکسی را چگونه تهیه کند از جمله مشکلاتی است که در مرحله اول برای استادان این حوزه هم بوجود آمده بود . بهترین روش های انتخاب رزین اپوکسی شفاف آزمایش کردن آن است . این یک واقعیت است که فقط کار با رزین و آطنای رزین اپوکسی شفاف میتواند عیار کیفیت آن را مشخص نماید . برای ادامه مطلب لطفا به سایت زیر رجوع نمائید .

www.hsmpolymer.com

رزین اپوکسی را از کجا بخریم